It Will Rain

Är i Falun just nu och hälsar på mina systrar, systerdöttrar m.fl. Kom hit i tisdags och stannar här i en vecka innan jag åker hem igen. Skönt att komma bort från skithålan om det bara är för en vecka, det händer verkligen inte ett skit där. Hursomhelst, livet rullar väl på på något konstigt sätt och jag gör mitt bästa för att hålla humöret uppe trots att det är svårt at times menmen, imorgon fyller jag år iallafall för er som inte visste det :) Utöver detta så har jag inga större nyheter att rapportera om utan allt står ganska stilla. Nu när jag ändå är igång och skriver kan jag väl lika gärna posta en låt som har slagit sig in i mitt hjärta sakta men säkert och det är såklart Bruno Mars underbara nya låt It Will Rain som även är med i Breaking Dawn part 1 (som jag för övrigt såg på bio..). Lägger även ut de covers som jag tycker är bäst så får ni lyssna på dem och därefter säga vilken ni tycker är bäst. Tills vidare, ha det! 
#176 Dagens ♫

Så.. Vilken tycker ni är bäst?

Kommentarer
Postat av: Felicia

brunooo haha :D hoppas du haft det mysigt med systrar och systerbarn.



PUSS

2011-12-06 @ 15:12:57
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Diman Dilir

bruno e bäst!:D

2011-12-13 @ 18:07:18
URL: http://diimans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0