Someday we gonna dance with those lions

Har spenderat nästan hela dagen åt att sitta och titta på The Glee Project eftersom det inte finns så mycket annat att göra. Alla mina favoritserier har ju uppehåll, Glee bland annat, så i brist på annat laddade jag ned denna serie igår som alltså bygger på Glee. Själva programmet fungerar lite som Idol, först så är det auditions och sedan väljs de 12 bästa ut varav dessa får genomgå en massa Glee-anpassade tester och varje vecka så får en av dessa lämna tävlingen. Den som vinner allt belönas med 7 gästavsnitt i Glee vilket inte är så dåligt. Dock så vet jag redan vem som vinner eftersom denna person är med i säsong 3. Hursomhelst, har snart tittat klart på alla avsnitt och då kommer det bli serietorka vilket jag haaatar.. Därför passade jag på att ladda ned några säsonger av Simpsons igår när jag ändå var igång. Har tänkt se alla avsnitt som jag inte har sett än vilket är en hel del men då har jag iallafall något att göra när jag har tråkigt. Ja, jag vet att jag är ett seriefreak..
By the way, kom på världens idé innan idag! Eftersom jag älskar quotes (citat) och dikter så hittade jag en massa snygga "målningar" innan på ebay som är uppbyggda av bokstäver och underbara quotes/dikter. Har länge velat ändra om i mitt rum på väggarna och ta bort alla fotbollsposters bland annat och istället ha en mer stilren och finare design. Problemet är bara att jag inte vet vilken/vilka av alla "målningar" som jag ska välja så jag tänkte att ni kanske kunde hjälpa mig med det? Säg vilken eller vilka som ni röstar på (max två!) och medan ni gör det så ska jag gå och ta tag i mitt liv lite och hitta på något, ciao!

1. When life gives you a hundred reasons to cry,
show life that you have a thousand reasons to smile.
2. Music is a world within itself,
with a language we all understand.
-Stevie Wonder
3. I believe that everything happens for a reason.
People change so that you can learn to let go,
things go wrong so that you can appreciate them when
they're right, you believe lies so you can eventually learn
to trust no one but yourself and sometimes good
things fall apart so better things can fall together.
4. Music
is not what I do, its who i am
5. When you feel like giving up,
remember why you held on for so long in the first place
Så vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Cindy

Jag tycker nog den första och sista! (:



svar:

Hahaha, amen det var meningen.. eller egentligen inte tänkte inte ens på det, sen det med fett i början ska egentligen inte vara med.. haha det blev bara så när jag tänkte i huvudet, liksom fett jag ska göra ett prov haha.. (a)



haha, jag tycker det är snyggare med mellanrum, det blev så långt annars hehe enligt mig då, men tycker det är skönt att alla inte tycker som en själv ;D slår vad om att du skriver "i så fal" - "isåfall" ? am i right? (a)

2011-12-17 @ 02:40:34
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: Cindy

"i så fall"* och typ "i alla fall" - "iallafall" (:

2011-12-17 @ 02:41:09
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se/
Postat av: ellen ~ min vardag i thailand

nummer 1 och 5 :D lätt

2011-12-19 @ 06:24:59
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0