God jul!

Tjo! Har inte bloggat på några dagar nu eftersom jag har varit väldigt upptagen. I onsdags åkte jag, Kalle och Sara iväg till Borås för att julhandla och min tanke var att jag endast skulle köpa en julklapp eftersom jag annars inte brukar göra det, men det blev mycket mycket mer än så.. Blev ett paket till min mamma och sen en hel del till mina närmsta vänner som jag kände förtjänade det. Sen på kvällen träffade vi Richard och Lina som vi inte har sett på väldigt länge. Richard pluggar/bor ju i Lund nuförtiden och Lina i Kalmar för er som inte vet det så man har inte sett dem alls mycket den här hösten. Hursomhelst så är det otroligt kul pch skönt att dem nu är hemma, det behövs verkligen för en person som sitter i en situation som mig själv nu i livet. Iallfall, igår så träffade jag vännerna igen och handlade, köpte någon julklapp till, lagade mat, slog in julklappar och bara tog det lugnt. Senare på kvällen så delade vi även ut julklapparna och Richard hade fått en bok av mig som handlar om matematik, Sara en nallebjörn från mig och Kalle, Lina ett gosedjur i form av en enhörning + té av mig, Viktoria fick ett par stickade, rosa Converseskor av garn av mig och Richard som vi hade hittat på Nyfiket här i Gnosjö under dagen. Hon har ju själv sagt att hon nog inte kommer få eller vilja ha barn så vi tyckte att det var en passande och rolig julklapp. Men det var inte det enda hon fick utan i samma butik så hittade vi den klockrena julklappen! Eftersom hon är lång och singel så fick vi syn på en lång, manlig docka med en tomteluva på sig som skulle komplettera henne perfekt. Så när vi väl gav den till henne så garvade vi alla ganska mycket. Han fick för övrigt namnet Torsten och är numera hennes pojkvän! Haha.. Orkar inte ta upp resten av julklapparna just nu men jag kan säga att det var väldigt fina paket iallafall som jag själv fick bland annat! Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen och vila upp mig lite inför imorgon.. God jul på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0