Nothing

Första dagen som jag jobbade idag på drygt 1½ vecka. Blev klar med förra jobbet på Rudhäll fredagen den 30:e och därefter har jag bara segat hemma och väntat på ett nytt jobb från min arbetsgivare. Men så idag ringde klockan runt halv nio och Gnosjö Laserstans behövde visst någon för ett jobb i några dagar och jag måste säga att jag inte var så pepp till en början eftersom jag la mig runt fyratiden inatt, men vad gör man inte för pengarna och för att slippa sitta hemma hela tiden och vänta på bättre tider? Hursomhelst så har dagen varit helt okej förutom att jag var tvungen att GÅ hem från jobbet och det tog typ 50min.. Inte nice! Nu är det iallafall äppelpaj, vaniljsås och musik som gäller och jag bara Måste skriva om och lägga ut en låt utav ett band som jag har älskat såå länge nu och som jag aldrig någonsin kommer tröttna på eftersom rösten och texterna är så sjukt bra och innehåller så mycket känslor, något jag är väldigt svag för inom ämnet musik. Bandet är The Script och de flesta av er vet redan vilka de är men jag tvivlar på att ni har hört fler låtar av dem än deras kändaste. Vill ni lyssna på deras bästa låtar så tryck här så skickas ni vidare till min underbara The Script-spellista! Har haft svårt för att välja enbart En låt att posta här på bloggen men valet föll till slut på "Nothing" eftersom jag precis såg att en Youtube-artist har gjort en riktigt bra cover av den idag. När ni har lyssnat klart så kommentera och säg vad ni tycker om bandet och covern for god sake! Anyways, hoppas allt är bra med er!
#168 Dagens ♫

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Håller med om att The Script är bra!

2011-10-18 @ 21:32:08
URL: http://josephinestrand.blogspot.com/
Postat av: erika

bra låtar

2011-10-31 @ 14:20:29
URL: http://ouppie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0