I Won't Give Up

Upptäckte precis en GRYM låt! För alla er som typ inte har lyssnat på någon annan låt av Jason Mraz utöver I'm Yours som jag så kommer ni nog bli överraskade över hur bra den här är. Liksom, slår man igenom så hårt som Jason gjorde med I'm Yours så är det svårt att se förbi den och tycka att andra låtar av honom håller samma klass eller ens är i närheten men den stämpeln suddar jag bort totalt nu när jag hörde den här låten. Jag bara älskar såna här låtar som ger en chills, det är obeskrivligt helt enkelt. Jag klickar totalt med den här låten och texten är så sjukt bra. Får en att tänka på de vänner som man är/har varit nära att förlora och som man kämpar för vardagligen. Lyssna själva så förstår ni! Lägger även ut en cover av Tyler Ward som fick mig att upptäcka den här låten innan och som också är sjukt bra. Me like a lot!
#182 Dagens ♫

Right?!

Kommentarer
Postat av: ellen ~ min vardag i thailand

sv :

Jo det är bra :D är kvar och blir det några veckor till ;) haha hur är det själv? vad sysslar du med nu förtiden? Jaha :D Jo Niklas bor kvar i Gnosjö x) Han var här nere ngn vecka o träffa han för har gemansamma vänner xD

2012-01-13 @ 21:29:33
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0