Even the best fall down sometimes'.

Ja, jag lever faktiskt, knappt. Huvudvärk och ont i kroppen (Ischias i rygg, höft och ben sen två månader tillbaka) 24/7 är inte att leka med alltså, det får en verkligen att bli helt isolerad från allt och alla och man vet inte vart man ska ta vägen, det finns ingen där liksom. Det är där musiken kommer in i bilden, och jag vet inte hur många gånger den har räddat mig och får mig att fortfarande andas, för det lilla hopp som fortfarande finns kvar långt därinne. Det här är en av mina allra bästa favoritlåtar genom tiderna och jag kände bara att jag var tvungen att lägga ut den, vad har man att förlora liksom? Collide heter låten och artisten Howie Day om ni vill lyssna på originalet för den är verkligen något utöver det vanliga, jag får så många känslor varenda gång jag lyssnar på den; Saknad, lycka, minnen såsom en perfekt sommarkväll vid stranden när solen håller på och gå ner och den person som betyder mest för en finns där.
 
- Even the best fall down sometimes, även den bästa faller ibland -
  

Kommentarer
Postat av: Cindy

Oj, tror jag kanske skickade något blankt men tycker du har gjort framsteg sen jag hörde dig med Richard! :D

svar:
jaa, verkligen! :D

2013-02-04 @ 21:51:47
URL: http://ciiinddynhaaam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0